onsdag 11 december 2013

önskelista

Jag har sett på flera bloggar den senaste tiden att önska sig saker utifrån fyr kategorier wear, want, need och read. Kanske ett sätt att hålla nere konsumtionen och tänka på vad man faktiskt önskar sig. Här kommer mina fyra önskningar från dessa kategorier.


Wear: Ja det kanske inte är så mycket kläder, men man bär ju smycken också. Just nu försöker jag få till mina hål i öron som nästan vuxit igen. Örhängen från Blomdahl vore trevligt.

Want: En vacker vas att stoppa massa fina blommor i vore något. Hittas här.

Need: En vattenkittel från Le Creuset för att koka tevatten på spisen. Både vacker och praktisk.

Read: Än är det ett tag kvar innan odlingssäsongen börjar. Men jag har blivit tipsad om denna bok och den vore en mysig läsning till i vår.
/C.

1 kommentar:

Cissi sa...

Vi har de boken, riktigt bra. Känns som om den innehåller mycket för trädgårn, stort som smått. Bra val:-)